Aftonbladet .

Läste en artikel på Aftonbladet.se idag om två familjer vars nyfödda barn blivit förväxlade på BB i Tjeckien. Och nu ett år efter händelsen ska de byta tillbaka barn . Så jävla sjuka grejer det händer här alltså, de skrev att det var svårt att byta tillbaka till sitt "rätta" barn eftersom att de hade fäst sig så pass mycket vid sitt "lånebarn" . Men tycker inte att det spelar någon roll, man kan väl fästa sig vid andra barn ändå. Fast jag vet inte de har ju trorr hela tiden att det är ens eget barn - aah lite invecklat är det väl kanske . Men värsta konstigt det skulle kännas när dem får svaret efter DNA-testet och man märker att barnet inte är sitt eget, fast man typ halvt om halvt vet att man födde det ett halvår tidigare :) haha

Var ut på en promenad idag för hitta snö, det är den 4 december och jag hittar ingen snö alls på marken, eller jo jag hittade typ en jätteliten hög i sandlådan utanför huset. Inte för att jag tycker om snö, men har det kommit snö en gång så tycker jag att det ska ligga kvar ett tag. Hellre samma snö hela tiden än att det ska snöa, smälta och sen snöa igen, det blir bara jobbigt i längden.

Men nu är det dax att byta om för ska promenera igen, fast till jobbet den här gången :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback