Allting som vanligt

Började dagen med att ha tråkigt (som vanligt)
Efter det så var det bara att jobba (som vanligt)

Men som tur var så kom Axa och Tobbe hem så jag var och hälsade på dem . Roligt att träffa dom :) Var till Tierp och åt kebab sen så hälsade vi på hennes Farmor och Farfar och satt och pratade lite.

I morgon är det sista dagen på jobbet då vad jag vet än så länge i alla fall. Fick höra att dom ska börja bygga nya restaurangen i Tierp 1 Februari så får se hur det blir med jobb när den är klar, även fast jag inte är så säker på att jag vill.

Men men  först i morgon ska jag i alla fall låna en bil, åka med syrran till Tierp, sätta in pengar på banken, hon ska på systemet, sen ska vi handla och greja massa - ända problemet är bilen .. hmm men det lär vi ordna har ju alltid en Farmor om det blir kris :) haha

Sov så gott !! 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback