Allting

Läs ...   www.mandyanglehed.blogg.se

Allting hon skriver stämmer, man har gått i skolan i tretton år och får inte ut ett skit av det. Man måste plugga vidare i minst fem år och få värsta bra betygen för att få något jobb. Men har man inte ork med det så får man ta det skitjobb som man lyckas hitta.

Sa upp mig halvt om halvt här omdagen på grund av att jag tröttnade på hur man blev behandlad - utnyttjad. Fick dålig lön för hur mycket jobb som helst, jobbade jämt - sju dagar i veckan. Var man ledig en dag var man tvungen att ta igen den så fort som möjligt. Men har nu max 3 månader kvar där i alla fall. Under tiden ska jag försöka hitta ett bättre jobb, inte för att det är det lättaste.

Igår höll jag på att dö, satt ute och pratade med Angelica, Rasmus och Anna (syster, kusin och kusins flickvän) och så kommer det världens (jag lovar) största "långbenspindel" och springer på min sko. Och ofta dom ska leva i december. USCH fy fan va äckligt.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback