Andra avenyn och julbekymmer

Nu är det flera dagar kvar till nästa episod av Andra Avenyn och då är det jul och grejer så det sänds säkert inte som det brukar och gör de det så kommer jag antagligen missa det på grund av att jag inte har tid. För ofta man har tid att kolla på tv så på julafton och dagarna runt där då??  Nej, antagligen inte! Men tur att det går repriser på www.svt.se/andraavenyn .. :)

Blir så less på allting runt jul, hatar julen egentligen men har försökt hela den här tiden nu innan julen att se fram emot det, men lyckas inte. Och alla stör sig på allt verkar det som, vad fan är felet, man ska vara glad och snäll innan julen har jag fått lära mig . Nu när det finns så mycket pepparkakor också - ät och håll käften för fan så kanske ni blir snälla. Är så trött på allt just nu bara . Ta inte åt er för det är inte menat mot någon som läser det här (det vet jag)..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback