Arg katt & bekymmer

Åkte hem till Axa och Tobbe för att vara snäll och tända pannan hemma hos dom när dom är på utflykt såhär runt julen :) Så jag tar med mig en hög med tidningar och står där och kämpar med elden men det funkade fan inte hur mycket jag än försökte. Så jag gav upp ett tag för att sätta mig i soffan och kela med Bonzo men han var inte på direkt kelhumör istället så bet han mig i armen så det började blöda - får man säga jävla kattjävel? för i så fall så gör jag det :)

Men i alla fall så gick jag tillbaka till pannan och jag fick det att brinna riktigt bra, så nu måste man passa den ett tag också - eftersom att deras inomhustemperatur låg på ungefär 12 grader, stackars jävlar vad kallt dom måste ha det . men lite roligt är det i alla fall..

Har precis ätit skinksmörgås - julvört. Skitgott, typiskt jul - Mums!! Och så drack jag julmust med vatten, vet inte varför jag har vatten i men blir godare då, inte så mycket kolsyra...

Nu ska jag i alla fall ut på msn, för det sa jag till Ronja att jag skulle göra . Men men får se om hon är kvar .

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Theresa

Aah, det får du om han bet dig så hårt :) jag lovar det!! God Jul på dig tjejen!

2007-12-24 @ 14:52:38

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback