Biljard

Har hittat nått skitkul biljardspel på www.spela.se där jag har nött hela dagen. Eller tre gånger har jag varit till Ullfors och eldat. Så nu har det gått från 14,1° till 22° ca. känner mig riktigt stolt :) Och ikväll kommer dom hem också, vet inte riktigt när men dom skulle åka därifrån vid tre nångång tror jag och det tog ungefär 5 - 6 timmar . Så vid åtta - nio nångång borde dom vara hemma och då borde dom ha varmt - precis som dom bad om - haha .

Men i alla fall, har inte hänt ett skit idag som vanligt . Så sitter bara och väntar på att få börja jobba som jag gör vid fem. Och det är näst sista dagen, vet inte om det blir något mera jobb. Jag har tagit ledigt från den 28:de till den 6:e fast han stänger där den 31:a och sen vet jag inte om det blir något mera. Men har hört om lite nytt så har kanske något sen får se hur det blir. Inte för att jag är så jättesugen men det är i alla fall något, ska bara ringa dit och prata lite med dom så får jag se sen .

Men nu är det rökpaus med syster innan hon dör eller nått :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback