Dán före dán före dopparedagen

(tror det heter så i alla fall)..

Men men, idag har det i alla fall varit fullt upp har varit och firat Farmor typ hela dagen - jobbigt som fan, om man nu får säga så :) Men massa gamla människor som man måste hälsa på - ta i hand - säga vad man heter även fast dom vet precis vem man är :) Känns mest bara onödigt, men får väl vara trevlig när det behövs.. Det jobbiga är mest att man hör på mig när jag är falskt trevlig, haha jag vet inte om det hörs så bra men jag tycker det märks som fan - så får hoppas att det bara är jag som märker de !!

I alla fall så var jag tvungen att åka och köpa vinglas för att jag blev svartsjuk på Ronjas glas som jag köpte till henne - för dom var grymt snygga :) så var in till Tierp och köpte sex stycken, funderade även på att köpa sex stycken vitvinsglas men blev bara rödvinsglas även fast jag inte dricker så värst mycket rödvin - men det är fins i alla fall att ha tycker jag!!

Igår var vi som sagt till Gävle och hade lilla julafton^^ - jag, Axa, Tobbe, Mandy, Henke och Ronja.. Jag fick smink (mascara, läppglans och highlighter - tror det stavas så) av Axa och Tobbe. Så fick jag en ram av Ronja med massa kort till som jag ville ha :) och av Mandy och Henke fick jag skitgrymma glas - igår kom vi fram till att det var vinglas men jag och syrran tror att det är dessertglas eller vad det heter men jag tror jag ska ha ljus i dom - mörkröda, skitsnygga.. Ska piffa^^ upp rummet lite med dom :)

Var även till Axa och Tobbe och matade Bonzo en snabbis idag för det hade jag lovat dom att göra när dom är borta :) och det är ju inte direkt så ansträngande.. Men han var inte så värst hungrig och inte ville han gosa med mig heller :/ tråkig katt.. Hoppas på att han är trevligare i morgon..

I alla fall så skrev jag ju att jag hade gjort julgodis och så tog jag fram det idag medan vi höll på att julpynta för att jag skulle lägga det i en skål och då kommer min älskade^^ katt Pishile - vickar ur skålen och äter på - ljuger inte, men varenda jävla godis. eller jag tror jag hann rädda typ två :) tur det i alla fall..

Men nu ska jag duscha ...

Kommentarer
Postat av: Theresa

Din katt verkar så underbar, allt du skriver, så himla mysig, gör allt bus som går att göra. Vill också ha en katt (jobbigt att vara allergisk). Tack, för en härlig blogg..

2007-12-22 @ 21:43:31

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback