:(

Jag som hade ställt in mig på att jag skulle börja jobba klockan 12.00 och så kommer världens snålaste jävla människa och förstör allting så det fungerar ju inte . Ärligt talat så längtar jag på ett sätt till dom stänger restaurangen - så jag slipper det där, men samtidigt så behöver jag ju pengarna - så jag kommer inte direkt att säga upp mig...

Vet inte hur det blir med Gävleturen idag, pratade med Axa och Tobbe igår och då skulle vi åka men idag läste jag hennes blogg och då skulle dom åka när Tobbe slutade jobba så vet inte om jag kan följa med. men de lär väl märkas .

Men nu ska jag ut och tvätta kläder för det var ett tag sen och jag är i behov utav det :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Till mig sa du ju att du HADE sagt upp dig :O Hur skaru ha det?

2007-12-21 @ 13:20:40

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback