Finaler

Bonde söker fru .

Anders valde Isabel, som jag tyckte att han gjorde helt rätt i att göra eftersom att den där Hanna var fullkomligt, ja vet inte vad jag ska säga. Hon var allmänt konstig, hon bestämde över allt och alla - trodde hon, men lyckades inte fullt ut som tur var.

Susanne valde Per-Inge som jag har förstått ganska länge, även fast jag hade hoppats på att hon skulle välja Uffe. Uffe var mera framåt medan Per-Inge lite tillbakadragen, eller vem vet han kanske inte var det, det kanske bara är jag som tycker att framstår så. Men när det gäller Susannes val så spelade det inte så stor roll för mig eftersom att jag tyckte både Per-Inge och Uffe var bra.

Fredrik valde Sofia som jag också hade förstått sedan innan även fast jag hade hoppats på som bara **** att han skulle välja Lena, för hon var så rolig. Eller egentligen så kanske hon inte var rolig och jag kanske är elak som skriver så som jag tänker skriva men sån är jag :) Fattade inte vad hon sa, och när hon pratade så började jag skratta direkt :) Men tycker dom passade bättre ihop eftersom att båda var väldigt speciella på sina sätt.

Karl-Petter valde Jessica . Det visste jag tydligen sedan innan eftersom att Mandy hade sagt det till mig, men det har jag inte ett jävla minne ut av men men sånt är väl livet haha . Inga kommentarer om det valet.

Aftonbaldets läsare tyckte i alla fall såhär:

Så tyckte läsarna under torsdagen:

Vem tycker du Fredrik ska välja?

Lena: 70,8 %

Sofia: 29,2 %

Antal röster: 5419

Vem tycker du Karl Petter ska välja?

Matilda: 55,3 %

Jessica: 44,7 %

Antal röster: 4288

Vem tycker du Susanne ska välja?

Per-Inge: 82,5 %

Ulf: 17,5 %

Antal röster: 5183

Vem tycker du Anders ska välja?

Isabel: 62,4 %

Hanna: 37,6 %

Antal röster: 5120

Så tyckte läsarna tidigare:

Vem tycker du att Anders ska välja?

Isabel: 52,8 %

Hanna: 47,2 %

Antal röster: 35963

Vem tycker du att Karl Petter ska välja?

Matilda: 52,7 %

Jessica: 47,3 %

Antal röster: 29234

Vem tycker du att Susanne ska välja?

Per-Inge: 78,9 %

Uffe: 21,1 %

Antal röster: 38984

Vem tycker du att Fredrik ska välja?

Lena: 72,3 %

Sofia: 27,7 %

Antal röster: 40978



Top model stockholm

Final där med idag, såg det inte på grund av att jag hade annat för mig, var tvungen att duscha på grund av att jag luktade brandrök, bränt hår och restaurang :S Usch, usch och usch.
Försöker ta reda på vem det var som vann men lyckas inte hitta svaret någonstans. Det enda jag vet är att det står mellan Margarita, Sanna och Hawa. Någon som vet svaret??


Kommentarer
Postat av: Mandy

Hawa vann. De stod mellan henne & Margarita.
Men så vann Hawa

2007-12-12 @ 23:04:16
Postat av: Mijah

Hawa vann (som du antagligen redan visste) men hon var klart bäst, om du följt "Top Model" så vet du hur mycket hon har utvecklats.

2007-12-16 @ 21:54:33
Postat av: Halim

Jag har träfat jesica

2007-12-16 @ 21:55:25

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback