Finns inga bestämda tider

Allting bara skjuts upp hela tiden . Fixar det i morgon, frågar dagen efter "Nej, förlåt jag glömde bort det" eller något liknande. Hur svårt kan det vara - det är ju för fan bara att ringa och fråga.

Vill inte jobba kvar om jag inte får som jag vill, trivs inte. Det enda som jag tänker på nu för tiden - jobb, jobb, jobb. Men det spelar ingen roll, är så jävla less, varför inte göra det bästa möjliga ut av det. Igår hade jag skitkul, skratta så jag fick ont i ryggen - inte bra, men roligt var det.

Har gjort allt för att få ledigt på nyår i alla fall, och tror till och med att jag har lyckats :) då skulle jag bli lycklig i alla fall, tycker inte att dom kan ta förgivet att jag ska jobba varenda dag året runt . Måste kunna få vara ledig ibland också.

IDAG:

  1. Tvätta katten, för hon är dammig.
  2. Tvätta kläder, så jag har något att jobba i.
  3. Äta fiskpinnar (har blivit besatt av fisk, eftersom att jag inte äter kött).
  4. Kolla på en film, köpte den häromdagen.
  5. Jobba (17-20) med Camilla och Patrik :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Va ere nu då?
Varför ska du sluta?
Jag hänger inte riktigt me här i svängarna

2007-12-03 @ 13:19:19

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback