Gävletripp

Imorgonblir det en tripp till Gävle för att gratta Henke och byta julklappar och bara umgås en stund. Fast aah som sagt blir ju bara en stund för att jag jobbar först och Axa och Tobbe ska åka tidigt på Lördag-morgon så dom viulle hem och sova ganska tidigt .

Börjar klockan 12 i morgon men bara kanske . Ska ringa i morgonbitti och säga hur det blir, får även ut lönen imorgonkväll och det ska däremot blir roligt - något att se fram emot :)

Men nu ska jag åka och hyra film med syrran tror jag, hon pratade i alla fall om det, får se hur det blir ..


Def Leppard -  Pour some sugar - dagens mest nötta :) (den är med i "coyote ugly")

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback