Gjort som Mandy

Jag är stolt, skäms inte över att jag härmas^^ haha. Har också skaffat Parlino.. Fick nå skit på posten som jag började läsa idag när jag rensade massa tidningar och grejer och det var från Parlino. Så nu bestämde jag mig och det blir Parlino för min del också :)

Så får väl mitt kort inom några veckor. Sen kan jag ringa alla utan problem, bara jag har pengar så :) Ronja och Axa med - utan problem :) Nu ser jag nästan mer fram emot det än vad jag gör till i morgon. Men det enda jag ser fram emot i morgon är köttbullarna :) haha lite egoistisk kanske..


What hurts the most - Cascada (Dagens mest nötta)

A drop in - Ron Pope (även denna)

Pratade nyss med Ronja, känns som om det var ter veckor sedan även fast det bara var typ 2 dagar sedan.. Men hon hade inte tid eller nått för hon skulle äta och lära Basse hur deras Soda streamer fungerade (eller han hade köpt en ny).

Idag har jag i alla fall städat sista i mitt rum så det är fint till i morgon och några dagar framöver. Gjort massa smågrejer som jag har skjutit upp för att jag inte orkat, men nu är det gjort i alla fall.. Skönt...

Men nu ska jag duscha :)
Hej då!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback