Gott & blandat

Jobbade mellan 17.00 och 18.30 idag kändes lite meningslöst att åka dit för en och en halv timme även fast det kändes som att jag hade jobbat i 10 timmar för att vi sprang runt och städade och höll på.

Kom en buss fast det skulle komma två men den andra hade fastnat vid nått ställe där det hade varit en bilolycka eller vad det var så han sa att dom inte skulle hinna komma förbi - ja, så var det me det!!

I alla fall så sitter jag här, pratade nyss med Mandy och innan det med Axa ska väl bli Gävle alldeles strax för våran del - alltså jag, Axa, Tobbe och Ronja sen så får vi Botti med på köpet tillbaka...

Har dyblöta mjukisar^^ på mig hann inte torka dom ordentligt så ska gå och ta en tur med hårfönen så dom blir varma, torra och mysiga :)

Bara 2 dagar eller 3 det beror på hur man räknar till julafton :/ - blandade känslor :)

I morgon är det i alla fall Farmors tur att ha party även fast hon fyller idag - Grattis!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback