Hände ingenting

Axa ringde igår, även fast jag trodde att hon hade glömt . Så vi bestämde att hon skulle komma hit i morse så vi kunde gå tillsammans till bussen. Men istället så ringde hon halv sju i morse och sa att hon var magsjuk, stackarn - kan inte vara lätt .

Men jag är svartsjuk på henne ändå^^ för jag vill också kunna ligga hemma och bara vara för mig själv någon dag . Men det funkar ju inte med mina arbetstider.

Har i alla fall bestämt att jag och syster ska till Uppsala på Torsdag och handla det sista inför julen :) Alltid trevligt att få göra något annat än att sitta hemma och att jobba ..

Funderar stort på att köpa en blomma och åka och hälsa på Mormor och Morfar, har ju inte träffat dem på tre månader även fast dem bor 3 kilometer bort :( Men det beror ju på allt tjafs som har blivit på grund av händelserna som hänt :) (haha det där fick jag till bra). För den delen så har hon även namnsdag idag (Mormor alltså), kanske ska ringa, men det kommer aldrig att bli av :/

Och på Söndag har jag namnsdag så då förväntar jag mig värsta kalaset, med ballonger, tårta och presenter - bara så att ni vet vad ni borde göra nu såhär några dagar innan :)

Första året på typ 5 - 6 år som jag längtar till julen, vet inte riktigt varför - men så är det i alla fall . Hoppas på att det ska bli bättre än det brukar vara men antagligen så blir det lika som det alltid är .

Nu ska jag i alla fall börja tvätta kläder som jag egentligen skulle ha gjort igår och sedan ska jag kolla på "Waist deep".


image25

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback