JAAA :)

Tur att man har Mandy, nu lyckades jag i alla fall med någonting roligt som jag aldrig annars gör :) Inte för att det blev sådär jättebra men det blev iaf lite mer personligt mot vad det var innan - pratar om bloggdesignen som jag lyckats så himla bra med :) Riktigt stolt över mig själv. Får fortsätta att jobba på den i morgon för riktigt bra är den ju inte, men för att vara första gången så är jag riktigt stolt faktiskt :)

Skitförbannad idag, skulle kolla på reprisen av "Andra Avenyn" (älskar den serien) och sätter mig vid tv:n tio minuter försent för att jag var tvungen att prata klart med Mandy och sen så slutar det typ direkt . Jo för att dem idioterna hade ändrat sändningstiden till 21.50 istället för 22.00 som det alltid har varit på SVT24.. Varför ändra utan att verkligen sett till så att alla deras tittar har insett det först??!!? idioter, fan va sur jag blev. Tur att dom kör repris imorgon med vid 15.30. Fast ska nog kolla upp det ordentligt för säkerhetskull. för dom har ju tendenser att byta titt som tätt verkar det som.

På fredag verkar det i alla fall bli en tripp till Gävle och hälsa på Mandy, Henke, hundarna och Leo ska bli trevligt, byta lite julklappar och gratta Henke en dag försent men det får han faktiskt ta tycker jag :) Lördag Ska jag vara ledig eller ledig från jobbet i alla fall ska hjälpa Farmor på hennes födelsedagskalas^^ istället. Träffa massa gamla tanter och gubbar som man måste vara trevliga emot men det händer ju inte så ofta som tur är :)

Idag har jag i alla fall varit hos Mormor och Morfar roligt att träffa dom, har inte gjort det på tre månader nu.. Ska dit igen och hämta julklappar någon dag sa dom så det lär väl bli så :)

Men nu är det sovdags. men ha det bra allihopa :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback