Julaftonskväll

Min Pischile - finast av alla, med rosett och allt :) Trött som bara den när alla skulle hem för då hade hon lekt rövare^^ och hoppat bland paket, slitit sönder pappret på några, lekt med snören, snott mat och jag vet inte allt vad hon hunnit med - men söt är hon i alla fall :)



Några bilder blev det i alla fall ikväll :) Blev väldigt många på den extremt fula tomten, om man får säga så.. Haha.. Han hade lagt ner tid på sitt arbete (den som inte har skägg - kom två, den med skägg var bara assistent sa han) men i alla fall så hade han skrivit fakturor till pappa, haha . den ena var till Farmor på 126 000 kronor - återbetalning på barnbidrag.. Hur fan kommer man på asså?? Den andra fakturan var på massa obetald skatt - typ 247 000 kronor.. Pappa blev pank efter det där :) haha rolig..

Roligt var det i alla fall, inte direkt vad jag hade tänkt mig. Tur att tomten kom och livade upp stämningen för min del i alla fall. Blev några groggar också . Hade slagit vad med pappa så var tvungen att dricka fyra stycken.. Men gjorde inte så mycket .

Fick mycket roliga och nödvändiga saker - fick 1500 kronor presentkort hos en frisör, 250 kronor hos parfym/sminkaffär, 500 kronor kontant, en ring, badlakan och massa annat smått och gott :)

Men nu ska jag kolla på Beck Det tysta skriket och sova..

Men god natt och ha det bra alla :)

Kommentarer
Postat av: Theresa

Gud så söt hon var, din katt !!

2007-12-25 @ 13:59:13
Postat av: jessica

hahaha.....vilken crazy tomte (tomtar)!!!!!!

2008-01-06 @ 14:29:52

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback