Julgranen

Jag vill ha en perfekt julgran, men när vi börjar klä den med kulor, glitter och grejer så blir det aldrig som vi tänkt oss från början. Och man börjar ju inte direkt att plocka ner allting igen för att göra om det.. Ska se ut som dom brukar göra på Kalle Anka och sånna ställen. Men det kommer vi ju aldrig att lyckas med :)


image40

DÁN FÖRE DOPPAREDAGEN

Igår beställde jag i alla fall lite kläder till nyår, får se om jag ska ha dom då. Måste se dom i verkligheten innan jag kan bestämma mig, men på bilden var dom i alla fall fina :)



Det är tröjan på första bilden och jeansen på andra bilden. Sen beställde jag även ett par andra typ gubbyxor^^ och sen var det något mera men det har jag glömt vad det var. Ville även ha tröjan/tunikan på bild 2 men den fanns inte kvar :(

Har varit hos Farmor idag och ätit lunch - rester från igår. Fast jag var så otacksam eller vad man ska kalla det, men jag åt bara köttbullar, för det är det bästa som finns :) haha

Har ingen bil heller, bara en skoda med två säten så mamma och pappa fick sitta i bilen, syrran  satt i skåpet och jag fick gå dit och hem - tur att det inte är så långt i alla fall. Men då kunde jag passa på att hälsa på Bonzo. Han har blivit snäll han, riktigt kelig idag och så följde han med mig nästan ändå till Farmor och Farfar sen vände han och gick hem.. Alltid trevligt med sällskap :)

Men nu ska jag planera min julgran som jag och syrran ska börja klä alldeles strax. När jag har hittat min kjol som jag hade tänkt ha på mig i morgon :/

Kommentarer
Postat av: Theresa

Älskar tröjorna på båda bilderna, så himla fina .

2007-12-23 @ 14:50:45

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback