Less, less, less...

Fy fan vad skönt det ska bli att slippa jobba . Känns väl kanske bara bra just nu, men när jag inser att jag inte har några pengar så blir det väl antagligen värre :/ Men det skiter jag fan i - nu!!!

Blivit anklagad för att ha tagit pengar typ 4500 kronor från jobbet (en dagskassa) men va?? Dom har fan inte koll på nånting där, blir så jävla less. Bara för att få ha någon att skylla på - jag blev den utvalda. Skulle fan aldrig i hela mitt liv våga ta pengar hur mycket jag nu än skulle vilja. Är för feg, plus att jag var för rädd om jobbet - tills nu. Nu skiter jag fan i det, får man skit för sånt man inte gjort, så bryr jag mig inte så mycket eftersom att det oftast har varit småsaker som inte spelar någon större roll. Men nu har det fan gått överstyr. Han får fan ta och ge sig snart - så jävla less, less, less...

Kommentarer
Postat av: Ronja

varför skyllde dom på dig?!!!! Hade dom nåt argument i huvud taget lr?


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback