Lördagsnöje med syster

Jobbade till klockan sju ungefär lika roligt som vanligt ;) Åkte hem och bestämde med syster att vi skulle åka och handla lite lördagsgodis^^

Blev en fiskgratäng, ostbågar och läsk :)

Blev även tvingad av mamma att åka en speciell väg för att dom hade satt upp sånna där kablar över vägen som räknar bilar. Och hon sa att ju fler bilar det åker där ju bättre plogat etc. får vi när det är snö så syrran och jag bestämde oss för att nöta som bara fan på dom där och körde över dom, backade, körde fram, backade och så höll vi på typ tio gånger - haha tur att det inte kom någon bil .

Kollade på Junior Eurovision song contest men blev lite lätt irriterad för att fel låt vann, men även för att jag inte fattade hur det funkade . För i "Lilla melodifestivalen" i Sverige så var det en grupp med killar som vann men idag på "J.Esc" så var det Frida Sandén som var med från Sverige. Hur kan hon ha kommit dit då??

Fattar inte, någon som kan förklara så vore jag tacksam!!

I morgon är det jobb som gäller igen då 10.00-19.00 . Med Affe och Patrik..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback