Luciatraditionerna försvinner inte

Nu är det i alla fall bestämt att jag och Mandy ska försöka smuggla in oss själva på Aspenskolans Luciafirande i morgon. Älskar det, så fint varje år. Så hoppas bara att vi får komma in :) Brukar ju bli lite tjafs där varje gång, bara för att deras elever har företräde och bla bla bla.

image35
Melanie - Look what they've done to my song (Nya favvo'n)

Nu ligger i alla fall planerna så att jag ska duscha, kolla på Playa del sol och sova en stund för i morgon måste jag vakna ganska tidigt eftersom jag ska vara i Tierp 07.30 senast - för då kommer ju Mandy..

Kommentarer
Postat av: Mandy

Men nu skare ju inte av nå problem då Tommy Hallén & jag blivit släkt :D
Haha.
Fast han e ju ba vaktmästare nu :S
Å lena Holm ligger på dödsbädden.
Vem ska vi då smöra för?

2007-12-12 @ 23:05:40
Postat av: Love

Älskar den låten jag med :)

2007-12-16 @ 21:56:19

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback