Mammas dag

Så jävla meningslöst, blev väckt klockan halv tio i morse på grund av att Pappa inte visste vart han hade lagt mammas födelsedagspresent och då blev det lixom mitt bekymmer mitt i allt.. Sen gick det som vanligt inte att somna om :/

Idag har jag i alla fall inte gjort ett skit, ska laga mat och sen ska jag jobba och efter det är det väl bara åka hem och fika eller nått sånt skojigt :)

Idag är det i alla fall dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedagen, första gången jag ser fram emot det lite i alla fall. Blivit bestämt att vi ska vara hemma med hela tjocka släkten nu i alla fall..

Har fått ett jobberbjudande idag med men tror jag tänker tacka nej som vanligt, vet inte varför men känns inte som att det är riktigt min grej. Tur att man har någon som bryr sig och kommer och tänka på en när han hör att det finns lediga jobb i alla fall, och det var ju den personen man minst kunde tänka sig. Eller man tänker fan ingenting när det gäller han.. Haha men snällt tänkt av han i alla fall.

44890-32



Kommentarer
Postat av: Sukki

Tack så mkt :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback