Måndag

Har fått mina filmer idag, "Ett öga rött", "Break up" och "Playa del sol" fast jag har inte fått hem dem utan måste till ICA och hämta dem - lät jobbigt .

Har fått för mig att julpynta, känner mig så himla duktig så jag har bytt gardiner (till julgardiner, fast dem ser inte ut som sånna) sen har jag inte gjort något mera men det kanske kommer en dag då jag får ett ryck till. Ska i alla fall städa hela huset idag, har lovat mamma det eftersom att hon fyller år i morgon, lika tråkigt som vanligt att städa :S

Får man se vilka som fortfarande är sura och inte kommer i morgon ska bli ganska intressant faktiskt :) haha

men nu ska jag göra lunch för jag är hungrig  .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback