Missförstånd & totalt nere

Vet inte varför men allting har blivit ett missförstånd, om hur jag jobbar.. Jag har sagt upp mig på ett sätt för jag skulle egentligen ha jobbat i Bålsta på restaurangen där men de sa jag i från om - därmed har jag sagt upp mig eftersom att jag egentligen skulle ha jobbat där . Men sa även samtidigt till om att jag kan jobba i Gryttjom så länge det är tänkt att dom ska ha öppet där - och därmed så har jag ett jobb ett tag framöver .

Går inte att förklara för folk hur det är eftersom att man måste träffa honom och lära känna honom halvt om halvt för att förstå hur han är. För träffar man honom bara ändå är han hur trevlig som helst, men har man gjort minsta lilla felet så får man höra det och en miljon andra saker som man inte har lyckats med till 120%. Och det är det som är helvetet med det hela.

Går bara inte att förklara på ett bra sätt så att folk förstår man måste uppleva det.

Och du, jag har försökt, jag har pratat med både Albert och Patrik coh du har också pratat med honom - känns inte som om jag kan göra så mycket mer . För jag har fått svar att han ska tänka på saken och att han skulle låta den "nya killen" prova på först inte för att jag förstår varför eftersom att tjänsten inte är samma som ni ska ha . Efter det har jag inte träffat honom har bara ringt och frågat massa snabba enkla frågor. Säg vad jag ska göra eller säga så kan jag försöka men det är inte så lätt .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback