Nu får det vara nog

Har suttit och pratat med Linda & Carol (två arbetskompisar) idag och dem har fått mig att tänka på ett nytt sätt . Och jag tror fan inte jag orkar jobba i Bålsta, ska jobba med Albert i morgon och då ska jag säga som det är, att jag inte tänker jobba där . och får jag inte jobba i Gryttjom så slutar jag . Ska även kräva att få vara ledig minst två dagar i veckan . För jag orkar fan inte med det här längre. Känns som att man inte har någon fritid längre, måste alltid anpassa sig efter jobbet och Alberts "regler".

Trodde att jag skulle slippa honom fram till den 13:de då Patrik åker till USA men tydligen inte, dom ska istället jobba varannan dag i Gryttjom verkar det som. Och jag kommer inte klara av att jobba med honom mycket längre.

Vet inte hur jag ska beté mig, det är ju hru skönt som helst att ha ett jobb, veta att man har i alla fall lite pengar hela tiden men samtidigt är inte pengar värt allt. Mår hellre bra och är fattig än har pengar och mår skit. Tror ju inte direkt att Mamma och Pappa skiter i mig bara för att jag är arbetslös och inte har råd med livet egentligen :)

Resten ut av dagen:

  1. Snabbvisit hos Axa och Tobbe.
  2. Hämta Mamma från någon julmiddag hon är på.
  3. Hem - Duscha.
  4. Titta på tv, tänka och sova.

(Var meningen att jag skulle lägga ut bilder idag, men datan är så seg så det får bli i morgon eller något istället)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback