Sommarsånger

Störda människor vi är asså . Stått och klätt julgranen, jag coh syster och hon har sjungit sommarsångar som bara den. Typ "den blomstertid nu kommer" och "Idas sommarvisa" haha. Det gör man på sommaren inte dagen innan julafton .

Julgranen blev som jag misstänkte inte som jag hade planerat. Men det var ganska roligt i alla fall. Mörkröda/bruna- silver och guldkulor. Och massa glitter.. Fast pappa klagade för han tyckte att vi förstörde traditionen eftersom att det ska vara klara röda kulor i granen enligt honom . Men hjälper han inte till så har han ingenting att säga till om :) så tycker jag i alla fall.

Nu är det dax för en sista julstädning innan imorgon, plocka lite i rummet, byta kattlådor och duscha - inte för att duschningen har så mycket med städning att göra men men det ska jag i alla fall också göra.. Sen så ska jag sova tror jag..

(Går inte att lägga in bilderna som jag tagit heller)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback