Stressen anfaller .

Usch började jobba vid tio i morse allt gick som på räls :) Fick lite extrahjälp över lunchen, fast jag tror vi hade klarat av det själva egentligen jag och Alf...

Lovade att Alf skulle få sluta tidigare så ringde dit syrran för att lära upp henne lite snabbt om maten så hon kunde hjölpa mig med bussen på kvällen som det var typ 10 personer på.. Men i stället så ringer dom från Birka och säger att dom också kommer med 2 bussar (ungefär 60-70 personer - sa dom men det var runt 100) så får panik ringer runt till lite folk och till slut så fick vi dit Ronja så då var vi tvugna att lära henne lite också fast hon fick lära sig det mesta under tiden bara :) Blev typ kaos stressade som fan men allting ordnade sig till det bästa till slut.

Skämtade lite med kunderna och fixade ihop typ 180 kronor i dricks :) bra, bra!!

Nu har jag istället huvudvärk så jag tror att huvudet kommer att sprängas inom en snar framtid men får försöka sova några timmar till nästa arbetspass som börjar om 11 timmar - God natt!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback