Tandvärk, nytt år & inga gluggar :/

Usch, igår hade jag värsta bekymret . Hade fått en glugg mellan tänderna (haha smart) så jag bestämde mig för att använda min tandställning så att den försvann. Och ja, den försvann men nu ångrar jag mig - hellre en glugg än tandvärk så huvudet håller på att spricka . Jag hatar tandvärk. Fast det är ju positivt att gluggen är borta i alla fall.

I dag är det nyårsafton och Jag ska till Mandy och Henke med Axa och Tobbe  . Får se hur det blir . Blir nog skoj tror jag . Fast Axa sa att man ska vara negatig och tro att det ska bli skittråkigt för att det ska bli roligt . Men jag tror inte det spelar någon roll vad man tror ..

Ringde Mandy nyss, även fast jag visste att det var tidigt. Hon sov!! Men får hoppas på att hon ringer tillbaka .

Kommentarer
Postat av: Theresa

Hoppas du får roligt ikväll :)

2007-12-31 @ 14:25:14

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback