Tog elda flera gånger

Var ut och skulle prata med pappa idag en stund medan han eldade massa ris och grejer, och medan vi stog där och pratade kände jag hur det började lukta bränt hår. Då brann jag, eller mitt hår, fast det var inte så mycket, så det syns inte så värst mycket, men det stinker bränt hår även fast jag duschat :/ Men det borde försvinna snart - får man hoppas. Tröjan jag hade på mig började också brinna, men den blev det lågor ut av :) haha roligt det där, men det gjorde ont som fan i armen innan jag lixom la märke till att det brann. Och istället för att pappa hjälpte mig när jag brann så stod han och skrattade :/ konstig han.

Men nu ska jag byta om, åka och hämta Camilla och jobba några timmar .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback