Valbo, blod & singstar

Började dagen med att städa lite lätt här hemma efter det blev det en tur till Valbo med Axa och Tobbe och så hämtade vi upp Mandy på vägen - skoj var det!! Köpte inte så mycket, champagneglas på Ikea, två vaser på hemtex och så köpte jag "blodpiller" på någon leksaksaffär.

Åkte i alla fall hem till Axa och Tobbe - åt skagenröra (mums), drack vin och körde lite singstar - fy fan va kass man är på att sjunga alltså :) haha men kul är det.

Sen åkte jag i alla fall hem umgicks lite med syster och det var då jag kom på min piller haha. Man tar en i munnen biter på den och då ser det ut som om man blöder och det gjorde jag när jag och Angelica stod och rökte och det börja rinna som fan och smaka blod så jag höll på att spy där, fick kväljningar som bara fan - usch usch . Så aldrig mer dom dära . Men kul var det för dom gick på det :) haha

Men nu ska jag titta på tv och sova .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback