Världens tråkigaste .

Alla sitter och klagar att det är så tråkigt, att det inte finns något att göra etc etc. Eller inte alla men Mamma, Angelica och Jag. Men när jag kommer med förslag så skriker alla rakt ut att det är så tråkigt och det är så och det si och bla bla bla. Varför klaga när dom ändå inte vill göra något? Men jag vill också göra något, men vad?? För har ingen att göra något med..

Axa
www.alexandranyberg.blogg.se är inte hemma, kommer kanske i morgon - Hoppas!!

Mandy www.mandyanglehed.blogg.se  är så långt borta och det känns lite sent att åka dit nu.. Och även om det var tidigt hade jag inte kunnat eftersom att jag inte har någon bil som jag får åka långt med för att båda bilarna är sönder :/

Ronja www.Ronjabergqvist.blogg.se  är inte heller hemma, Östersund långt som fan..

Och kommer inte på någon annan som jag vill och känner för att umgås med just idag..

Så kvar var bara jag, min tråkiga katt och mitt dåliga humör..

Hjälp mig, kom på något!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback