Wienerbröd och lussebullar

Har lyckats tagit ledigt på Lördag så stolt över mig själv att jag tagit mig modet att be om lite ledighet :) Men anledningen är att jag ska på 75-årskalas för farmor fyller år och det är ju inte så roligt eftersom att det bara är massa gamla tanter och gubbar överallt som man måste hälsa på, ta ihand och vara allmänt trevliga mot :/ hmm..

Men det händer ju inte så himla ofta så får väl ställa upp :)

Nu sitter jag hemma hos Axa och Tobbe, Tobbe spelar tv-spel och äter chips medan Axa jobbar och står i genom att baka lussebullar . Men nu var hon färdig med degen och ska låta den stå och jäsa och vi ska ut och röka ....

Själv så ska jag äta wienerbröd istället för lussebullar :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Åhh, jag vill också ha wienerbröd och lussebullar :) Lyllos dig som har både och att välja på ..

2007-12-16 @ 21:52:05

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback