Bara Måndag...

Det är bara måndag ännu, har hela veckan kvar att jobba och helgen och nästa vecka sen kanske jag kan vara ledig :/ Usch usch orkar, ska sluta tänka så mycket och bara göra det som måste bli gjort .

Har funderat och ska fan satsa allt på att hitta ett jobb nu, och får jag ett jobb så får fan Albert erbjuda bättre lön eller så slutar jag. För han tror att man kan leva på den skitlönen har ger ut :/ Konstig den dära .

Ska gå till jobbet idag, tänkte ringa Mandy när jag gick dit för att prata lite men hon har ju en tendens att sova när alla andra vaknar :) haha annars så är hon väl och jobbar eller nått. Men sover hon och jag ringer och väcker henne så blir hon bara sur på mig :) haha för hon tycker jag är så jobbig :)

Men nu ska jag dra!!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback