Blev väckt..

Trött som fan, någon som ringde och väckte mig sisådär klockan åtta i morse håller på att dö, trodde de va väckarklockan sen såg jag att det blinkade en bild på Ronja. Och ofta man är pigg och vaken klockan åtta - hon pigg som fan och skitlycklig och stolt över att hon lyckats väcka mig - jag skittrött och orkar inte vara vaken men nu sitter jag här endå.

Jag måste även prata med Tobias idag tror jag om inte mamma ordnar det här ändå på något finurligt sätt, för jag behöver "dykert" (eller hur det stavas, det låter i alla fall som om det stavas så) så att jag kan spika upp en list som jag har kämpat med i ungefär 4 månader. Den är tre meter och jag skulle måla den svart och det tog ungefär 4 minuter att måla hela listen och jag sköt upp det i 4 månader bra bra. Ungefär som med mina garderobbsdörrar som jag, Axa och Tobbe kämpade med i ett halvår men bara man började så kunde man hålla på 20 minuter om dagen och det är fan inte jobbigt .

Pratade med Mandy igår alltid lika trevligt, vill åka dit nu och hälsa på men det kommer inte hända, för enligt henne så har jag ju skaffat nya vänner :) Haha men du kommer alltid först Mandy .. asg. Men är ju bara ledig en enda helg innan julafton och det är den här helgen ska jag ju som sagt till Ullared..,.

På tal om julafton så kommer det här årets julafton bli mycket tråkigare än normalt. Vi är osams med mormor och morfar, eller inte vi men mamma och pappa är så vi kommer antagligen sitta hemma hela julafton bara vår extremt stora  familj på fyra personer. Orkar inte med det här. Vill fira jul på riktigt, någon som känner för att byta, eller bjuda in mig????


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback