Derailed

Jobbade igår, var klar senare än vanligt eftersom att Axa var där och vi satt och pratade en timme mer än vi borde :) Men men det är sånt man får ta ibland. Kom hem kollade på en film jag lånade av Patrik - Derailed, den var riktigt jävla bra asså.

image19

Idag är det typ storm och jag känner för att jag inte vill gå till jobbet idag för det är inte bara storm det är snöstorm också och då blir det ju ännu värre - usch, ush!!

»»Justé Mandy, nu när jag kommer ihåg det - jag kommer på nyår. Hörde av Axa igår att ni hade pratat om att jag aldrig kom med ett direkt svar, och igår när Axa frågade, då pratade jag också bort de :/ haha««

Kommentarer
Postat av: Mandy

Kunde du sagt de tidigare? :O
Jag har inte tänkt på att fråga dig om du ska va me. Haha :P

2007-11-24 @ 02:22:30
Postat av: Linda

Men du har redan frågat om jag ska vara med :O

2007-11-24 @ 09:25:03

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback