Ditt nr är registrerat

Skickade in till "Jackpot" eller vad de va för skit, idag. Skulle prova om det funkade. Och så fick jag ett svar där det stod: "Tack, ditt nummer är registrerat i Jackpot!!" Och jag blev skitlycklig och satt där och väntade för det skulle ju inte sitta fel med 10 000 kronor bara sådär. Men det hände ingenting och sen var det någon som hette typ Gertrud fast hon själv sa Görtrud, fast det kanske va så hon hette. Annorlunda, men i alla fall så hatar jag henne nu, för hon tog pengarna som jag ahde kunnat fått. Och dom sa hela tiden i programmet att man fick vara skadeglad så jag va skitlycklig för alla som kom fram och sa fel svar, men jag själv jag kom inte ens fram - jävla skit. och jag kunde ordet och allt, det var SKIDSKYTTE!!! men det visste Görtrud me så aah.

Pratade med Camilla idag och planerna verkar ha förändras till helgen, planerar (om jag kan ta ledigt) att åka till Ullared och julhandla lite :) skojskoj !! Fast ska nog dra mer några till så vi kan dela bensinen på flera så det blir billigare men annars så får de väl bara bli jag och Camilla :) Men kan ju bli trevlans det me. Men hon tvingar mig att köra, fast jag inte vill, men kom fram till att jag skulle köra på alla raksträckor och hon i kurvorna så de blir nog bra de där ändå :)

Satt och kollade på kort idag, haha så jävla pinsamma vi va förut asså.  Speciellt Camilla :) asg...

Men eftersom att den här datan är så jävla seg så kan jag inte lägga ut bilderna, så får göra det en annan dag..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback