En snabbvisit på Ullared.

Hela helgen planerad in i minsta deltalj^^ eller inte men det låter bra när man säger så :) Blir i alla fall Jag, Camilla och Ronja, vi är färdiga och bestämda och sen så lät Evelina jättepå och hon skulle fråga Tessan också så får hoppas på att hon också vill, skulle vara roligt . Så är det en till med körkort också, så jag slipper köra så mycket, för jag tycker inte om att köra bil där jag inte hittar, och något lokalsinne har jag ju inte direkt hunnit utveckla eller vad man ska säga :)

Åker i alla fall på fredag runt elva, tolv på kvällen och så beräknar vi vara framme vid åtta på morgonen senast, eller det är vad jag tror och hoppas på i alla fall, och jag brukar ju inte direkt ha fel så ofta heller. haha, men sen springer vi runt och "shoppar" där hela dagen och sen bär det av hem, en snabbvisit på Ullared, skoj som fan ..

Synd att inte alla man vill ha med kan och vill följa med, skulle vart grymt roligt.

Pratade med Axa om nyår också verkar som om det också är planerat in i minsta detalj^^, fast jag fick ju veta det sist :) haha som vanligt, stackars mig, inte för att jag bryr mig, fick ju i alla fall reda på det och det är ju bra. Så nu ska Mandy få den stora äran att köpa en säng till mig, eftersom att det verkade vara så att jag skulle sova hos henne :) mysigt det ska bli...

Men nu funderar jag stort på att gå och sova, och jag har funderat klart och tänker göra det med!! GOD NATT!!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback