En sömnlös natt med spöken

Usch kunde inte sova låg vaken till  fem i morse ungefär och hade tråkigt, och det var bara skit på tv också så inatt har jag typ sett alla dåliga tv-program som gick. Jag förstår dig Mandy, det är faktiskt synd om dig.

Men så började jag tänka på jobbet och det måste fan spöka där. För i Tisdags när jag och Camilla gick därifrån då kollade vi runt båda två det sista vi gjorde så att vi inte skulle ha glömt något och det hade vi inte . Men dagen efter sa Albert (chefen) att det hade varit lampor tända lite här och där och hade vi låst in nån så hade larmet gått. Men det konstigaste av allt hände i förrgår - Onsdag tror jag eller igår men skit samma.

Då hade först Albert varit ut bakdörren och släkt och låst och allt sånt, sen hade Camilla varit dit och satt på fläktarna och när jag kom och skulle stänga av fläktarna då var det en vattenkran som var på. En vattenkran som vi aldrig använder, det står typ massa grejer runt den så man tänker inte ens tanken på att ta vatten där. Camilla sa även att den inte hade runnit när hon var ut dit, och hon var den sista som hade varit ute före mig :S SKUMT!!!


Kommentarer
Postat av: Evelyn

ni får helt enkelt anlita ghostbusters.

Postat av: Linda

Aah, får nog göra de :)

2007-11-09 @ 14:21:07

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback