Expedition Pishile .

Letade oavbrytet igår mellan 20.00 och 22.00 men ingenting hittades, förutom Puzzie som också var borta. Men henne hade mamma låst in i sitt rum typ hela dagen så hon hade något fel där i typ 20 minuter, då hon var extremt kelig och extremt jobbig som hon blir då hon varit ensam längre än hon velat .

Men i alla fall, vaknade halv nio i morse och gav mig ut på min fortsatta expedition men ingenting hittades då heller, så nu ska jag på en långpromenad och jag vill hitta henne nu. Hon är bara en liten bebis, hon ska inte vara själv så här länge . Min lille misse .


Kommentarer
Postat av: Mandy

Plutt =(
Ni kommer hitta henne. Hon e en sån som gillar nya äventyr & följer efter den som går förbi. Hittar hon en kompis så förljer hon me han hem oxå.
Hon kommer tbx.

2007-11-21 @ 10:06:49
Postat av: Evelyn

Åhh nej, som att det inte vore nog att Pelle är svanslös, nu är Linda kattlös också.

2007-11-21 @ 12:51:13

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback