Fast .

Känns som att jag har jobbat oavbrutet i flera veckor - månader - år. Men nej bara i sju dagar - en vecka . Fast idag var det segt, hade ju planerat att jag kunde hitta på något skoj igår och så kunde jag typ halvsova på jobbet idag, men inte då - för då hade Patrik fått för sig att han var sjuk så det var - den alltid så roliga Albert som jobbade :(

Har i alla fall kommit fram till att jag blir fast anställd från och med senare :) haha kommer inte ihåg när det var, men det blir säkert bra .

Var till Gävle och umgicks med Mandy, Henke, Alice, Milton, Leo och Katten :) Trevligt hade planerat allt in i nästa n minsta detalj men som vanligt när jag och Mandy planerar saker så slutar det med ett  Maxmål :) Trevligt det också .
Men kände mig lite dum, att vi inte hittade på något, inte för att jag vet riktigt vad . Fast idag känns det ändå bra att vi inte gjorde det eftersom att jag fick jobba med Albert .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback