Framtiden .

Vill göra något nytt, men vad? och hur ska jag lyckas, finns ju inga jobb häromkring - inte som jag lyckas få i alla fall :(

Har tröttnat på att jobba 3 timmar om dagen, och vill inte överhuvudtaget jobba i Bålsta egentligen vet inte hur jag ska göra, vill verkligen inte. Jobba fyra dagar vara hemma tre, vill inte, vill inte...

Allting känns så jävla meningslöst, känns som att jag aldrig får vara ledig en hel dag eller två och bara göra det jag själv vill, istället så måste man anpassa sig hela tiden till att komma hem i tid så man hinner fixa sig innan man ska till jobbet - och väl där så jobbar man 20 minuter med maten och sen städar man bara - varför kan itne jag också hitta jobb som jag vill ha och trivs med??

Ska nog i alla fall prova på Bålsta - även fast jag inte vill, men måste väl ge det en chans. Även fast jag har jobbat där förut och tyckte att det var relativt roligt så känner jag ingenting för att åka tillbaka dit och låta livet passera.

Alla andra hittar på saker och har roligt, medan jag inte kan vara med på grund av att jag alltid jobbar och inte orkar hitta på något när jag har slutat jobba eftersom att jag måste upp tidigt dagen efter. Helgerna är värst eftersom att jag jobbar 10.00-20.00 varje dag, om ändå veckorna kunde vara så och helgerna var 17.00-20.00 då hade allting känts mycket bättre.

Nyår vet jag inte heller vad det kommer att bli av eftersom att jag aldrig lyckats träffa Albert och säga att jag vill vara ledig, allting man kan se fram emot går inte att se fram emot eftersom att jag blir tvungen att jobba. Den enda dagen jag vet att jag blir ledig är Julafton, men sen då börjar jag jobba dagen efter eller?? Man får fan aldrig reda på något nu för tiden..

Hatar det här, tänk om allting kunde vara som förut, man visste jämt vad som hände dagen efter, veckan efter. Man vaknade och gick till skolan och sen var man ledig till dagen efter och helgerna var man jämt ledig, orkar fan inte mera snart..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback