Glädjen vänder fort

Jobbade idag, hur roligt som helst. Och fick höra att jag skulle jobba med Patrik några dagar framöver, kanske hela veckan. Och sen när man gått och verkligen ställt in sig på att slippa Albert hela veckan .... Dååå så blev det inte så :/ Jobbar med Albert heeela dagen i morgon, men får hoppas att dom byter tillbaka på Tisdag igen.

Farsdag idag och Pappa fick inte ett skit :) haha, fast jag har inte ens träffat han idag. Dom åkte bort (Mamma & Pappa) i morse innan jag vaknade och sen åkte jag och jobbade och dom åkte till Farmor och Farfar och nu är jag hemma men inte dom. Fast man kommer väl få höra massa gnäll om att han inte får nånting sen :) Bara för att Angelica har köpt en påse godis till honom, men inte jag. Och för att jag köpte till mamma men inte till han :)

Nej, nu börjar Andra Avenyn så lär dra .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback