Har redan en mamma

Så jävla jobbig hon är asså - Angelica. Värre än mamma, gör de, gör de och de . hela tiden, gör inget annat än att tjata. Hon tvingade mig att städa rummet, bara för att hon är pedant men då fick hon den stora äran att dammsuga . För jag orkade inte, men då tjatar hon om att jag ska städa resten av huset - glöm de . Vill att hon ska flytta snart, orkar inte med henne :/

Det här är i alla fall en av de tråkigaste dagarna på länge, har bara haft tråkigt hela dagen, har nött "Sweetest girl" med Wyclef och Akon hela dan i alla fall, så jävla bra :)

Funderar stort på att kolla på dem sista två avsnitten på säsong 2 på Oc nu i alla fall .

image18

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback