Höll på att dö .

Usch kom hem igår vid klockan 22.30 ungefär tror jag den var. Då ställde jag mig och stekte fläskfilé och greja ihop nått som jag hoppades skulle bli gott, men det blev det inte så det blev bara fläskfilé och creme fraiche (eller hur det stavas) men gott det med .

Åkte i fredags klockan 23.00 ganska precis och stannade 5 gånger typ fem minuter varje gång och var framme i Ullared klockan 07.20 haha, fy fan vad segt vi måste ha kört egentligen :) tog typ 8 timmar för oss att köra dit .

Första stoppet gjorde vi någonstan innan Södertälje, vid mc donalds . Värsta äckliga toaletterna som var placerade mitt i en barack :S Och Evelina smart som vanligt, står under typ Sveriges största Mc donalds-skylt där det står nånting om att det är öppet till klockan 02.00 och hon frågar: Hur länge är det öppet då, hinner vi gå in och äta?? och då var klockan typ 24.00. Sen när vi skulle där i från startade inte bilen, för att Dan höll på att ladda datan så då raggade Ronja upp några killar som hjälpte oss så till slut så kom vi därifrån i alla fall.

Men till sist så var vi framme och då hade ALLA sovit utom jag, stackars mig :/ så vi sprang runt inne på Ullared "Gekås" i några timmar och sen drog vi därifrån och gick i lite andra affärer och sen åkte vi hem igen. Men då mådde jag piss så jag slapp köra :) lyckos mig.

Men orkar inte skriva nå mer . så vi hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback