Huvudvärk

Usch ska börja jobba om en timme och har sprängande huvudvärk, känns som att jag är riktigt jävla bakis. Hatar!!!
Var till Gävle och umgicks med Mandy och Henke igår, skoj skoj. Sen åkte jag hem, eller till Tierp en snabbis först och köpte cigg till Ronja och sen hem. Bytte om och åkte till grannen på 50-årsfest, lika tråkigt som vanligt att umgås med dom där.

Så då åkte jag hem efter 2-3 timmar sen så åkte jag till Axa och var där till halv ett i natt. Eller jag var inte där, när jag kom dit tog vi Chivas och gick ut med honom i typ 3 timmar .

Idag händer det inte ett skit, ska bara jobba. Längtar men samtidigt har jag huvudvärk :S

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback