Jag sover inte än...

Här är "reglerna":

Förnamn = mellannamn
Efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = Senaste shoppingturen ägde rum här
Ålder = pappas ålder
Yrke = farfars yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxans färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Här kommer min:


Hej på er!

Jag heter Anna Westerlund och jag bor i Gävle,  jag är 52 år gammal eller ung och är pensionär.
På fritiden brukar jag ägna mig åt mina intressen som är att mysa med långbenspindlar och bråka med mina kompisar. Jag har inga barn och tänker nog inte skaffa heller, men min syster har ett. Jag har vitt hår med röda slingor, mina ögon är blåa lite matta.
Min musiksmak varierar lite men jag kan inte sticka under stol med att min absoluta favorit är extrem hårdrock och tung hiphop men  favorit artisten är såklart Di leva.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback