Krogen .

krogen i morgon med Mandy - och sen skulle hon dra med sig Cissi och några till tror jag .

Idag har jag jobbat med Patrik lika störd som vanligt :) haha Jobbar i morgon med och då blir det maräng swish (eller hur det stavas) har väntat på den hela veckan, bara han kommer ihåg grädden . Camilla blir sur eftersom att hon inte får något . haha

Hade inte mycket alls att göra så har suttit och pratat typ halva dán och asgarvat åt Mandy och alla grejer som vi har varit med om :) haha och sen fick jag skratta ännu mera när jag fick se Patrik sopa, moppa och diska haha totalt värdelös - men det är alltid roligt att få skratta :)

Funderar på att gå och sova men sen kom jag ju på att det var fredag så då måste jag dra ut på tiden - så får prata med Mandy en stund till, sen så får jag väl duscha och tvätta lite kläder innan jag går och sover.

Men hát bra :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Jaaa, imorn ska vi supa :D

2007-11-24 @ 02:21:41

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback