När jag lyckas, misslyckas jag ändå i slutändan

När jag äntligen lyckats tjata åt mig att vara ledig i morgon (Lördag) så var det inte Albert som skulle jobba. Och jag tog ju ledigt för att slippa honom ett tag, för han är så jobbig att jobba med :/ Va ju Patrick, och han är det ju alltid roligt att jobba med, men men får jobba med honom på Söndag istället.

I morgon blir det en tripp till Mandy även fast det inte var menat så från början, men får se först vad det är för väder och jag har inte ens frågat mamma om jag får låna bilen än så får se hur det blir. Men är det snöstorm, tornado, orkaner eller liknande då blir det inte någon Gävletripp för mig.

Men får väl hoppas på det bästa.

I alla fall så har jag kommit på att det finns logiska förklaring till i stort sett allt, eller det finns nog till allt om man bara är smart nog att tro på dem :) Det där med vattnet jag skrev om det fanns det i alla fall en logisk förklaring till och det var att Albert hade vridit på det så att det inte skulle torka i avloppet eller vad de va han sa, men han hade glömt bort att slå av det.

Min mamma är i alla fall världens jobbigaste, hon tjatar hela tiden . Till och med så att Mandy lagt märke till det och då har det gått för långt.  Men nog om det, nu ska jag kolla på idol, duscha, ringa mandy och greja lite .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linda. Din mamma tjatar alltid.
Haha. Du som inte alls trodde på spöken. Du trodde på dem tills du fick höra den "logiska förklaringen"
ASG
OCH DE SKA INTE BLI SNÖSTORM IMORN =)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback