...och jag snodde den av Mandy!!

Hur svarar du i hemtelefonen?
Hej de e Linda!
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Hej, hallå eller de beror på vem det är.
Ringer det mycket till dig?
Nej, eller ibland :)
Ringer du mycket?
Om jag har pengar så aah!
Vem ringde du senast?
Mandy
Hur mycket pengar har du?
Tillräckligt just nu iaf
Senast kramat och när?
jadu??
Antal timmar sömn inatt?
11 timmar
Sov du ensam?
Nee, med Pischile.
Vem sov du hos senast?
Hos Syrran, fast sov på jobbet en natt oxå :)
Vem sov hos dig senast?
Mandy
Vem vet mest om dig?
Jag själv, eller Mandy kanske .
Vem vet du mest om?
Det vet jag inte, Syrran vet jag en hel del om, mer än jag vill egentligen.
Vad ser du fram emot?
Att få göra något riktigt roligt.
Vad vill du ha just nu?
Ett riktigt jobb
Vem hånar du?
De som jag vill håna.
Vem längtar du mest efter?
eehm ,
Vem vill du helst slippa?
Ska jag inte tala om här.
Vem stör du dig på?
Syster.
Vem vill du sova bredvid inatt?
Ingen, trivs själv .
Vilken buss åker du oftast?
821 eller 838, åker aldrig buss men är gör jag så är det någon av dem.
Vilken årstid är det nu?
Höst eller vinter men utan snö.
Anser du dig själv snygg?
Orka bry sig.
Har du varit kär?
Nähää
Är du kär nu?
Näääj!!
Är du en bra partner?
Kanske, kanske inte.
Har någon varit otrogen mot dig?
Nej !!
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Nej, inte vad jag vet i alla fall :)
Har du varit otrogen?
Nej !!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Inte min grej de där :)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ibland .
Vad åt du senast?
Pommes frites och brunsås :) eller en räkmacka vare.
Är du polare med grannarna?
Nej inte polare, men mamma och pappa är.
Har du varit på ett party?
Öhh nej !!
Har du varit utomlands?
Nja!! Räknas Norge?? haha
Var är dina syskon just nu?
Hon är på toaletten.
Vilken tid gick du upp imorse?
11.00 ca, ringde klockan.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov!!
Vad är det första du gör på morgonen?
Dricker vatten och borstar tänderna.
Vad ska du göra efter det här?
Duscha och sova.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback