Promenad i snöstormen

Helt plötsligt när jag planerade att jag skulle gå till jobbet så började det snöa, och det var ju inte lite heller. På bara fem minuter så var det vitt vart man än kollade . Jag hatar snön .

Så nu måste jag fixa skjuts eftersom att jag inte planerar att frysa ihjäl, inte för att det är så värst kallt men när man gått två kilometer så fryser man garanterat eftersom att jag varken har mössa eller halsduk. Och jackan vill jag helst inte heller ha upp på jobbet eftersom att det kommer lukta illa om den då :S

Finns ingenting positivt med det här, vintern för bara med sig mossor med problem. I alla fall för mig :S




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan man ogilla snö?

Postat av: Linda

Det är inte så svårt :)

2007-11-09 @ 19:50:01

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback