Räcker det inte snart ?

Har ont överallt, brännmärken och det gör inte lite ont heller . Började med att jag la fritösen mot armen i måndags skrek som fan, tur att vi hyade stängt så det inte var några kunder där i alla fall :) Sen i går så hjälpte jag och syster pappa lite och då slår hon mig på armen med en brinnande pinne och det gjorde också ont som fan . fast inte lika men aah i alla fall .

Har snöat hela dagen och jag tycker att det borde sluta nu, ska faktiskt gå till jobbet och det känns ju inte så jättelockande när det är ½ meter snö överallt där jag ska gå . Så bestämde mig i alla fall för att lägga in nya låtar på mobilen så jag kan lyssna på när jag går dit men lyckades inte med det heller :/

Igår blev jag vegeterian, har redan tröttnat - haha . Har ätit tonfisksallad idag och igår blev det fisk med potatismos - så räknas väl kanske inte som riktig vegeterian jag vet inte, för min del gäller det bara att bevisa för Patrik att jag är bättre än honom :) sen är jag nöjd :)

  1. Marquess - Vayamos companeros
  2. Vincent - Miss blue
  3. Sahara Hotnights - Visit to vienna
  4. Alicia Keys - No one
  5. Sugababes - About you now
  6. Gwen Stefani - Now that you get it

Nu ska jag försöka ladda hem låtar igen :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback